23/11/12

Ξεπαγώνουν τα οδικά έργα ...

Και αν οι προηγούμενες κυβερνήσεις είχαν βάλει στην κατάψυξη τα τεράστιας σημασίας οδικά έργα για να διατηρηθούν φρέσκα και αναλλοίωτα στο χρόνο, η νέα και πολλά υποσχόμενη κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου-Κουβέλη έχει ήδη ξεκινήσει την απόψυξη, θέτοντας σε εφαρμογή το φιλόδοξο σχέδιο ''Το αιδοίο σέρνει πλοίο'', μιας και απέστειλαν αιθέριες υπάρξεις έτοιμες για όλα,



με μόνο στόχο την αποπλάνηση, και εν τέλει την χρηματοδότηση από το μεγάλο κεφάλαιο, τα μονοπώλια και τους τραπεζίτες.
Έτσι ξεπαγώνουν οι τέσσερις συμβάσεις παραχώρησης (Ολυμπία Οδός τμήμα Ελευσίνα – Πάτρα, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου τμήμα Μαλιακός-Κλειδί, Ιόνια Οδός, στη σύμβαση της οποίας συμπεριλαμβάνεται το τμήμα του ΠΑΘΕ Αθήνα – Σκάρφεια και Κεντρική Οδός, στη σύμβαση της οποίας συμπεριλαμβάνεται το τμήμα Σκάρφεια – Ράχες Μαλιακού του ΠΑΘΕ), που είχαν μείνει στάσιμες για πάνω από δύο χρόνια δίνοντας ώθηση σε ένα έργο που θεωρείται μανιβέλα της ανάπτυξης, όχι μην απορείτε, στην Ελλάδα του 2012 δουλεύεται ακόμα η μανιβέλα και η μίζα, αφού εκτιμάται ότι τα έργα για την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων μπορούν να δημιουργήσουν 70.000 νέες θέσεις εργασίας, ενισχύοντας το ΑΕΠ κατά 2%!

 autokinitodromoi

Μάλιστα είναι τόσο μεγάλη η όρεξη για δουλειά, που κυβερνητικοί παράγοντες σήκωσαν μανίκια και μπατζάκια, ενώ από υπερβολικό ζήλο και κεκτημένη ταχύτητα εκπονήθηκαν και μελέτες για τον αυτοκινητόδρομο Κωνσταντινούπολης-Εσκί Σεχίρ-Ιντσιρλίκ.
Γι' αυτό κάντε ένα καλό σέρβις, ελέγξτε τα ελαστικά σας, βάλτε βενζίνη, πληρώστε τέλη κυκλοφορίας και ασφάλειες και βουρ.
Δρόμοι πλέον υπάρχουν πολλοί!
κείμενο: Θεοδωρίδης Βλαδίμηρος