13/10/12

Μας αφήνει η Τζούλια ...

Ναι το τσεκάραμε και είναι γεγονός.
Δυστυχώς η Τζούλια Αλεξανδράτου μας αφήνει, όχι ευτυχώς χρόνους, πάει στην Αυστρία και μας στεναχωρεί.


Διότι πολύ απλά πώς θα βγάλουμε το χειμώνα;
Η ΦΑΓΕ πάλι πάει στο πάει Λουξεμβούργο, αλλά δε μας ενοχλεί, και γελάδια έχουμε και αιγοπρόβατα.
Η Coka Cola, με τη σειρά της και αυτή, πάει στη Βουλγαρία, μα δε μας πολυενδιαφέρει, διότι έχουμε Ζελίτα και Μπιράλ.
Η Βουλή των Ελλήνων ακούστηκε ότι πάει στην Αφρική! Άντε και με το καλό.
Τι όμως σημαίνουν όλα αυτά;
Με δυό λόγια, ούτε να απαυτώσεις θα μπορέσεις, αλλά ούτε και να σε απαυτώσουν.
Η ανοργασμικότητα σε όλο της το μεγαλείο!
Επιτρέψτε μας όμως να σταθούμε στη Τζούλια,


η οποία έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook:  
 «Σε 1 μήνα φεύγω μόνιμα για να ζήσω στην Αυστρία. Θα μου λείψεις Ελλάδα. Αντίο. Τα έχω ζήσει όλα και τα έχω δει όλα. Άκουσα πολλά, έκανα πολλά και τα γνώρισα όλα. Έζησα την ζωή μου. Νέο ξεκίνημα ζωής και μακριά από την αρνητική ενέργεια. Είμαι αρρωστημένα χαρούμενη που φεύγω για να γνωρίσω έναν νέο κόσμο με τον έρωτα της ζωής μου, την μεγάλη μου αγάπη τον Κρις. Και για όλο το υπόλοιπο της ζωής μου!».


Όχι, δε θέλουμε να κάνουμε σχόλια.
Απλά θα περιμένουμε μπάς και αλλάξει γνώμη.