13/8/11

Το βιογραφικό του dr Rouli.....!!!!!

Τα πράγματα έχουν δυσκολέψει πολύ στον δημόσιο τομέα και για να μη μπείς σε εργασιακή εφεδρία καλείσαι να προσκομίσεις στην υπηρεσία που εργαζεσαι όλα τα στοιχεία του βιογραφικού σου που με τέχνη απέκριπτες τόσα χρόνια για να νην αποκαλυφτεί ποιός πραγματικά είσαι.
Έτσι και ο dr Roulis, μακρινός ξάδερφος του dr Lakki, μη μπορώντας να κάνει διαφορετικά, αναγκάστηκε να ξεσκονήσει τα αρχεία του και να φέρει στο φώς όλα εκείνα τα στοιχεία που πιστοποιούν την πραγματική του ταυτότητα καταθέτοντας το κάτωθι βιογραφικό



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ:
όνομα: Ρούλης (από Θεόδωρος)
επώνυμο: Καραμαλακίδης ( το κρίβω επιμελώς)
του: αγνώστου πατρός
και της: Σουμέλας
με βάφτισε: τρελός παπάς
οι παππούδες μου: υπήρξαν καταπλιάδες
ίνδαλμά μου: ο Καραγκιόζης

σπουδές: βοηθός τεμπέλη
μιλάω απταίστως: καλιαρντά, ποντιακά και αρβανίτικα
χαίρομαι: με ότι θυμάμαι
χάνω συνήθως: κλειδιά και καλάθια με αυγά
θρήσκευμα: έχω θεοποιήσει τον εαυτό μου και τον πιστεύω
έχω όμως και προστάτη: τον Άγιο Λαμπαδιάρη τον πυρομανή

ταινίες αγαπημένες: όλες οι τσόντες
έχω παίξει στην κινηματογραφική ταινία: τρείς παπάδες με μαγιώ και ένας με κομπινεζόν
σε σκηνοθεσία: Κλεόβουλου Μπουρδούλακα
έχω συνεργαστεί στο παρελθόν: με τους αδερφούς Μπιλιβανίλι
μπορώ για ώρες να μιλάω: για το εκκρεμές του Φουκώ
ήθελα από μικρός να ασχοληθώ: με ναρκοτικά
και να γίνω: ηδονοβλεψίας
έπαιζα πάντα: με τις μπρίζες
στην προηγούμενή μου ζωή ήμουν: μία ξετσίπωτη με κοτσίδες κοκκινομάλα αγρότισσα

και η συνουσία λάμβανε χώρα: σε στάβλους, αχυρώνες και μαντριά
παραβρέθηκα: στο γάμο του Κουτρούλη
έχω συγγένεια: με τον Νέρωνα

και βλέπω στον ύπνο μου: φωτιές

δεν πήγα ποτέ μου σε πουτάνες: αυτές ήρθαν σ' μένα
ηδονίζομαι: με τη χαλαζόπτωση
μου προκαλούν δέος: οι σκόνες
συμμετέχω ενεργά: στην μπάντα που παίζει τσιριτσάχτουλα
το χόμπυ μου: να κρυφακούω
μου αρέσει πολύ: να κάνω θόρυβο
δε μου αρέσει καθόλου: το ριζόγαλο
αγαπημένο μου κατικίκιδιο: η καμήλα

αγαπημένο μου φαγητό: τζατζίκι με κρεμμύδια
δε λέω όμως όχι: και στα ληγμένα
θέλω να αγοράσω: τρακτέρ
αγαπημένη μου ιστορία: ο Αλή Μπαμπά και οι 40 κλέφτες

εκτιμάω και σέβομαι απεριόριστα: το λήσταρχο Νταβέλη
αγαπημένα μου επιτραπέζια: πόκα, θανάσης, πρέφα και μπαρμπόυτι
αγαπημένο μου τραγούδι: ασ' τον τρελό στην τρέλα του
έκανα την θητεία μου: στο τάγμα ανεπιθυμήτων και απροσαρμόστων
αισθάνομαι ως: ήρωας σε ανεμοδαρμένα ύψη
αλλά φοβάμαι: τον ντουγρουντζά
έχω αλλάξει 7 κολώνιες: μα προκοπή δεν είδα
βρίσομαι πάντα: στον κόσμο μου
δουλειά που θα ήθελα να κάνω: γενικός δερβέναγας
στο προσφατο παρελθόν: διήφθυνα κωλοχανείο
αυτόν τον καιρό: κρατάω τα μπόσικα και σταματάω τους βιαστικούς
και αποδικνύω περίτανα: πως δεν είμαι ελέφαντας
γενικώς αντέχομαι: (απ' όσο μου έχουνε πει) με μεγάλη προσπάθεια


Μετά και την επίσημη απελευθέρωση της άδειας των taxi από την ελληνική κυβέρνηση, ο dr Roulis, μακρινός ξάδερφος του dr Lakki, επισκέφτηκε την περιφέρειά του και με μία απλή αίτηση ζήτησε την άδεια για να κάνει τον ταξιτζή.


Και δεν άδικο, αντιθέτως σκέφτηκε πάρα πολύ έξυπνα και σοφά, αφού καλοκαίρι έχουμε, και ποιός θα μετεφέρει όλες αυτές τις τουρίστριες;




Βέβαια αντιμετώπισε ένα μικρό προβληματάκι, το οποίο όμως ξεπεράστηκε.
Το ποινικιό του μητρώο δεν ήταν λευκό.
Είχε κλέψει κάτι κότες από το κοτέτσι του θείου του του Πανίκα, πράγμα για το οποίο μετάνιωσε πικρά, διότι οι κότες του βγήκαν κοκόρια.
Έτσι έριξε το πονικό του μητρώο σε έναν κουβά με καρβουνόσκονη, αλλά σκεπτόμενος πως σε κάποια φάση θα του χρειαστεί, το άρπαξε αμέσως και το βούτηξε  σε έναν άλλο κουβά γεμάτο χλωρίνη.
Το ποινικό του μητρώο όμως χάλασε και έτσι αναγκάστηκε να βγάλει καινούργιο.
Απέκριψε όμως την κοκοροκλοπή, η οποία και αποδόθηκε σε αγέλη αλεπούδων, και έτσι τέλος καλά, όλα καλά.